
Dokładamy wszelkich starań aby oferowane produkty były najwyższej jakości i odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Jeżeli masz uwagi do zamówionego towaru, oferujemy swą pomoc!
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania towaru, konsument jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji wedle własnego wyboru. (np. telefonicznie, poprzez e-mail), a następnie dostarczenie formularza reklamacyjnego i reklamowanego towaru na adres:
Firma Handlowo-Usługowa „OUTDOOR-TECH”
42-400 Zawiercie, ul. Mokra 12
(032) 724-68-39 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora)
Wraz z formularzem reklamacyjnym, którego wzór dostępny jest do pobrania poniżej:
Podany wzór nie jest wymagany. Konsument może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku, gdzie wskazane zostaną:
- imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację,
- określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar),
- dowód zakupu reklamowanego towaru,
- opis niezgodności towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację,
- żądanie reklamującego,
- datę wniesienia reklamacji,
Wszystkie reklamacja zgodnie z obowiązującym prawem rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu może przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji, podobnie jak przesłanie wiadomości e-mail np. ze zdjęciem wady produktu itd.
Szczegóły zasad rozpatrywania reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.